Benzinekraan:
De Moto'6.5 heeft dus een paar aanpassingen gekregen na de eerste productielijn. Deze was tussen 1995 en 1997.
Zo is bijvoorbeeld de tank in de eerste instantie uitgerust met een enkelvoudige benzinekraan aan de rechter zijde.
Oude opstelling EERSTE VERSIE
Oude opstelling, aan linker kant GEEN benzinekraan:
AP8102554
LET ER OP DAT DE UITLOOP VAN DE KRAAN NAAR LINKS ZIT. Dat is dus het oude type.
Ook een brandstofpomp ontbreekt bij deze versie met enkelvoudige benzinekraan. Hierdoor blijft er ongeveer 3 liter benzine in de tank achter.
Nieuwe opstelling TWEEDE VERSIE:
Later (tussen 1998 en 2002) is er een dubbele aansluiting gemaakt en is er een brandstofpomp bijgeplaatst. De hoofdkraan werd verplaatst naar de linkerzijde.
Rechts kwam er op een lage punt een reservekraan bij.
Als de hoofdkraan aan de linker kant zit, zit de uitloop aan de rechter kant.!!!!
Brandstofpomp:
AP8102408
Rechts bleef als reservekraantje.
Zo kan de volledige inhoud van de tank benut worden.
Nieuwe opstelling reservekraantje: (rechts laag op tank)
AP8102692
http://www.motoricambionline.com/produc ... _id=361470
deze van KTM kan ook:
https://picclick.de/Benzin-Verbindungsh ... 40649.html
Indien de kraan dus links zit hoort daar de volgende kraan bij (met uitloop naar rechts dus):
AP8102693
Op tekening, rechts onder:
- 18 reservekraantje AP8102692
- 19 benzinekraan AP8102693
- 17 brandstofpomp AP8102408
- Aprilia MOTÓ 6.5 Nederlands Forum Aprilia MOTO 6.5 by Philippe Starck Techniek Aprilia MOTO 6.5 & Rotax 655
-
- Het is momenteel 08-05-2024 05:44
- Alle tijden zijn UTC+02:00
Benzinekraan
- MotoMan
- Site Admin
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: 14-05-2017 12:00
Terug naar “Techniek Aprilia MOTO 6.5 & Rotax 655”
Ga naar
- Achtergrond informatie Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Aprilia in het algemeen
- ↳ De geschiedenis rond de Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Ivano Beggio
- ↳ Philippe Starck
- Algemeen Motoren
- ↳ Andere Aprilia clubs, forums & social-media (o.a. Facebook)
- ↳ Geklets over het motorrijden
- ↳ Over het FORUM, feedback en andere zaken betreffende het forum
- Aprilia MOTO 6.5 by Philippe Starck
- ↳ Accessoires & Onderdelen Aprilia MOTO 6.5 (Algemeen)
- ↳ Algemeen
- ↳ Documentatie / Folders / Brochures Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Fotos & Videos Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Reviews (World Wide Web) Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Ritten, Bijeenkomsten & Evenementen MOTO 6.5
- ↳ SHOW ME YOUR BIKE
- ↳ Sleutelen en zelf doen Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Stel Je Voor / Persoonlijk
- ↳ Techniek Aprilia MOTO 6.5 & Rotax 655
- Collectors-items / Memorablia Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Algemeen
- ↳ Batch / Patch Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Custom-made horloge Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Folders, documentatie, bladen & brochures Aprilia MOTO 6.5
- ↳ BOEKEN met of allen over de Aprilia Moto 6.5
- ↳ Pin / Speld Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Posters Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Schaalmodel Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Sleutelhanger Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Sticker logo Aprilia MOTO 6.5
- ↳ USB-stick Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Boeken
- ↳ Garantie en MOTO CARD
- Originele Accessoires Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Alle accessoires van de Aprilia MOTO 6.5 op een rij
- ↳ Bagagerek van de Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Gereedschapsset Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Handleiding
- ↳ Philippe Starck kledinglijn voor de Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Tanktas van de Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Windscherm van de Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Zijtassen van de Aprilia MOTO 6.5
- ↳ Bijgeleverde Aprilia sleutelhanger
- ↳ Gepanserd kabelslot
- ↳ Topkoffer op de Moto 6.5
- ↳ Kledinglijn
- ↳ De HELM
- Wordt lid van het APRILIA MOTO 6.5 Forum
- ↳ Gratis aanmelden / Sign up for free
- ↳ Translate in your own language
- ↳ Welkom / Willkommen / Welcome / Bienvenue / Benvenuto