Kilometerteller

Moderators: MotoMan, YOURI

Plaats reactie
Saskid
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-03-2020 20:22

Kilometerteller

Bericht door Saskid » 27-04-2020 22:03

Hola mensen,
Weten jullie waar ik een kilometer teller kan vinden?
De snelheidsmeter doet het wel maar de klok is stil blijven staan.
( en geen ander soort omdat ik het ontwerp intact wil houden!
Dank
Saskia
Gebruikersavatar
MotoMan
Site Admin
Berichten: 1082
Lid geworden op: 14-05-2017 12:00

Re: Kilometerteller

Bericht door MotoMan » 28-04-2020 07:57

Hoi! Dat zal niet meevallen. Maar ik zal mijn ogen open houden voor je. Ik heb er in ieder geval niet eentje liggen. Heb je ook al gekeken bij www.seipuntocinque.com ? Dat is het Italiaanse forum van Club Italia 6.5. Daar staat ook een lijst op met onderdelen die ze hebben liggen. Anders kan je daarop de vraag stellen op het forum (inloggen). Er is ook een Duits forum via www.moto65.de . Dat heet Forumromanum. Kan je ook inloggen en de vraag stellen. En natuurlijk zoeken op Ebay. Dan is het aan te bevelen per land te zoeken, dus op Ebay.nl, Ebay.de, Ebay.be, Ebay.it, Ebay.fr, enz,enz.... (Ebay.com dekt niet de lading). Op Ebay.ir (Ierland) staan ook nog wel eens verrassende aanbiedingen. Zoeken op APRILIA MOTO 6.5 of APRILIA MOTO 650
Groet, Erik
Disign Philippe Starck
Cees
Berichten: 2
Lid geworden op: 18-11-2021 18:44

Re: Kilometerteller

Bericht door Cees » 25-01-2022 23:32

Wie heeft er nog een kapotte teller? Het gaat mij om de bovenste ring en het glaasje. Deze zijn bij mij stuk door een val, dus als iemand nog iets heeft liggen?

Cees
Gebruikersavatar
MotoMan
Site Admin
Berichten: 1082
Lid geworden op: 14-05-2017 12:00

Re: Kilometerteller

Bericht door MotoMan » 27-01-2022 16:59

Cees, als je er niet uit komt wil ik je wel helpen met repareren. Ik heb al diverse keren dat gedaan (voor anderen). Je weet me te vinden. Groet Erik Gemser
Disign Philippe Starck
Plaats reactie

Terug naar “Accessoires & Onderdelen Aprilia MOTO 6.5 (Algemeen)”