Hello, blij dat ik erbij kon ... (Bert Blomme)

Leuk als de forumleden zich voorstellen of hun verhaal willen vertellen

Moderators: MotoMan, YOURI

Plaats reactie
bertblomme
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-03-2019 23:50

Hello, blij dat ik erbij kon ... (Bert Blomme)

Bericht door bertblomme » 03-04-2019 21:43

Ik ben Bert, 67 jaar jong. Motorrijder in hart en nieren. Vanaf de leeftijd van 14 jaar al aan het sleutelen. Indertijd JLO, Villiers , Jap Ready....
van af 18 op de baan met een BSA. Heel veel op reis geweest met de motor. Noord Afrika Turkije, balkan, enkele malen Schotland. De laatste jaren doe ik het wat rustiger aan. Veel op reis met de camper met aanhangwagen waarop 2 motoren kunnen geplaatst worden (of zijspan).
Momenteel rijd ik met BMW r1200r, 3 oldtimer r100gs, zijspan ( eigenbouw ) te zien op you tube met titel citro dnepr en sinds verleden week een heuse aprilia 6.5.
Enkele jaren geleden op zoek geweest en dan uiteindelijk een F650 gs gekocht. Hoe ik de Moto 6.5 vond is wel speciaal. Nu kwam verleden donderdag iemand uit de straat aanbellen met de vraag of ik geen interesse had in een Moto die al 17 jaar in zijn stal stond. Nieuwsgierig even gaan kijken en het was inderdaad een Philippe Starck. De Moto was nog steeds van 1ste eigenaar en had 1015 km. Nieuwstaat dus. De prijs over een gekomen en hem naar huis geduwd. Heb het heel rustig aangepakt. Carburator wel meerdere keren in ultrasoon bad moeten plaatsen om alles op te krijgen. Vandaag eerste rit en alles loopt prima. Ik vind dat hij heel mooi staat tussen de andere oudjes. Hoop van er nog verder te kunnen over berichten ; Grts
ik ben Bert 67 jaar en al sinds mijn jeugd gepasioneerd van motoren. In de zomer veelal op reis en in de winter aan het sleutelen. enkele solo 's en een zijspan en sinds kort een aprilia 6.5
Grts
Gebruikersavatar
YOURI
Site Admin
Berichten: 35
Lid geworden op: 14-05-2017 19:40

Bericht door YOURI » 04-04-2019 07:19

Hi Bert,

Welkom op het forum en leuk dat je je even voorsteld!
Zo te horen heb je een fraaie Motó 6.5 op de kop getikt. :)
Heb je ook een foto?

Groet,
Youri
» Le Civisme Est d'Avant-Garde «
Aprilia Motó 6.5 Orange/Grey 1999
bertblomme
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-03-2019 23:50

Bericht door bertblomme » 04-04-2019 08:04

YOURI schreef:Hi Bert,

Welkom op het forum en leuk dat je je even voorsteld!
Zo te horen heb je een fraaie Motó 6.5 op de kop getikt. :)
Heb je ook een foto?

Groet,
Youri
Goede morgen Youri. Is de zelfde kleur als die van jou. Heb al een foto van in mijn werkplaatsje maar kon hem gisteren niet plaatsen . Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd . Krijg steeds de melding dat ik eerste 2 post moet doen alvorens ik een webside kan plaatsen .
Zal het nog eens bekijken .
Grts
ik ben Bert 67 jaar en al sinds mijn jeugd gepasioneerd van motoren. In de zomer veelal op reis en in de winter aan het sleutelen. enkele solo 's en een zijspan en sinds kort een aprilia 6.5
Grts
Gebruikersavatar
MotoMan
Site Admin
Berichten: 1082
Lid geworden op: 14-05-2017 12:00

Bericht door MotoMan » 05-04-2019 08:39

WELKOM Bert! De foto's zijn inmiddels gelukt zie ik (het klopt dat je eerst 3 x moet posten. I.v.m. uitsluiten Spam). Bijzonder verhaal hoe je aan de Moto 6.5 bent gekomen. Wat een superkoop en hij ziet er inderdaad nog als nieuw uit. De vorige eigenaar heeft 'm prachtig geconserveerd. Zo'n mooi exemplaar is een unicum (met zo weinig kilometers). Het is duidelijk waar je passie ligt. mooi om te horen. Ennuh.... We horen graag je verhalen! Groet, Erik Gemser
Disign Philippe Starck
Plaats reactie

Terug naar “Stel Je Voor / Persoonlijk”