MOTÓ 6.5 als kunstobject aquarel 19" x 13"

Moderators: MotoMan, YOURI

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MotoMan
Site Admin
Berichten: 1082
Lid geworden op: 14-05-2017 12:00

MOTÓ 6.5 als kunstobject aquarel 19" x 13"

Bericht door MotoMan » 12-03-2018 21:44

Kunstwerkbeschrijving
Limited Edition (50), mixed media-artwork van de iconische Phillipe Starck ontworpen Aprilia Motó 6.5 door D.J.KAMP.

Dit is de iconische Aprilia ontworpen door de Franse architect Phillippe Starck voor Aprilia Motorfietsen in de jaren 90. Het kreeg zijn bekendheid als middelpunt in de Guggenheim-tentoonstelling "Art of the Motorcycle", die werd getoond in New York in het Guggenheim, in Las Vegas in de Guggenheim-tentoonstelling, in Chicago in het Field Museum, en ten slotte in het Guggenheim-museum in Bilbao, Spanje. Momenteel heeft het Barbermuseum deze fiets te zien in zijn prachtige museum in Birmingham.

D.J.Kamp:
"Als kunstenaar kocht ik een paar jaar geleden een van deze fietsen in Engeland nadat ik hem in de tentoonstelling had gezien. Ze zijn nooit geïmporteerd in de Verenigde Staten en voor zover ik weet zijn ze slechts 3 of 4 in het land. Als iemand die van motorfietsen houdt vanwege de esthetiek van hun vorm en functie, heeft deze fiets me gewoon weggeblazen. Ik heb het een paar maanden geleden verkocht, maar pas nadat ik het gevoel had dat ik het in de vorm van deze afdruk had vastgelegd, kon ik de fiets af!"

Ondertekend en genummerd door de kunstenaar. Deze kunstdruk heeft een afmeting van 19 "x 13", met het beeld iets minder voor matwerk en inlijsten. Gedrukt op aquarel media van de hoogste kwaliteit, deze print zal niet teleurstellen, of het nu voor de veeleisende kunstverzamelaar of de geïnformeerde motorliefhebber is. Verkoopt in galerieën voor $ 175. Een geweldige kans voor een speciaal stuk motorfietskunst.
Afbeelding

https://www.worthpoint.com/worthopedia/ ... motorcycle
Disign Philippe Starck
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”